Over mij

Mijn foto
Ik ben 47 jaar, getrouwd, we hebben samen twee kinderen en een lieve maar eigenwijze poedel. Naast mijn gezin, quilt, scrap, lees, brei, haak, vilt en borduur ik graag. Ik heb mijzelf in 2011 een uitdaging gesteld om in 1 jaar, 365 brei, haak, vilt, quilt, borduur, lees, afval, scrap, opruim, afgeef projecten/klusjes/dingen te doen. Allerlei dingen die ik me ooit eens voorgenomen had eens te gaan doen. Dat heb ik gehaald , de teller stond op 419 aan het eind van het jaar. Daarna heb ik mijzelf nog 2 jaar dezelfde uitdaging gesteld en gehaald. En nu is het tijd voor iets anders. Wat komt er na 365? ik hoop het het komende tijd te ontdekken. Ontdek je met me mee?

woensdag 2 januari 2013

woordeloze woensdag


6 opmerkingen:

Paula van der Zwaan zei

Yep, wijze woorden!
Groetjes,
Paula

KijkDaarIs zei

je weet ze te vinden...een hele mooie weer dit keer!!!!
groetjes Gerda

Gonny zei

Loesje heeft zulke heerlijke opmerkingen. Deze is ook weer prachtig!

By Ieke zei

En zo is het maar net!

Guusje, zei

Dat is een hele goede.

Good Old Household zei

Zo.. die zit! ;o)